Een in alle opzichten opgeruimde kantooromgeving bevordert de efficiency en het werkplezier. Rondslingerende materialen en dossiers zijn dan ook een doorn in het oog van velen. Gelukkig zijn er talloze manieren en middelen om zaken op te bergen, en dat zonder die zaken direct buiten eenvoudig handbereik te brengen. Of het nu gaat om een garderobekast in de ontvangstruimte van het kantoor of om de persoonlijke lockerkast of ladenblok van een medewerker, in alle grote en kleine opbergbehoeften – op een vaste plaats dan wel mobiel – is te voorzien. Opbergmeubilair kan bovendien een aanvullende functionaliteit hebben, zoals brandwerendheid of akoestische eigenschappen (het dempen van omgevingsgeluid). Let bij jouw keuze op aspecten als afmetingen, systematiek (hangrails en/of legplanken), afsluitbaarheid, soort deur (roldeur, schuifdeur, gewone deur), materiaal, kleur en verplaatsbaarheid. De collectie van 123 Kantoormeubilair is groot genoeg voor ieders opbergwensen.
Vraag gerust helemaal vrijblijvend een offerte bij ons aan en wij gaan ons best doen om een scherpe en overtuigende prijs bij je neer te leggen.
Vul ons contactformulier in en stel ons gerust alle vragen, die er nog bij je opkomen over Opbergmeubels.